In de maling genomen

Plaats reactie
Flip fluitketel
Diamanten forumlid
Diamanten forumlid
Berichten: 1150
Lid geworden op: 08-07-2014 11:48

In de maling genomen

Bericht door Flip fluitketel » 26-10-2014 12:11

Gisterenavond was ik op bezoek bij een goede kennis van mij.
Hij werkt in de verpakkingsindustrie en het bedrijf kreeg de opdracht om verpakking te ontwikkelen voor I pad's of Tablets. Hij kreeg daarvoor de beschikking over een aantal dummie tablets en nam er een mee naar huis.
Alwaar zijn partner die mee nam naar haar werk. Daar was ook een systeembeheerder werkzaam. Aan hem werd voorgelegd dat haar tablet was vastgelopen en zij hem niet meer aan de gang kreeg.
De systeembeheerder nam het ding mee en is er vele uren mee bezig geweest en het niet voor elkaar kreeg. Op de vraag hoe lang hij het al niet meer deed was het antwoord al een dag of vier. Ja dan had toch de batterij al lang leeg moeten wezen. Om een lang verhaal kort te maken vertelde zij hem toch maar dat het om een dummie ging die anders bij de winkeliers in het schap lagen om slechts te tonen wat het voor moest stellen. Vervolgens nam de systeembeheerder het ding mee naar huis als speelgoed voor een van zijn kinderen van een jaar of tien.
Die reageerde dat die het helemaal niet wilde hebben omdat het een nep ding was.
Ik vond het een geslaagde mop.
Flip
Stoomloc's zijn vervuilende beauty"s

schuurmans
Zilveren forumlid
Zilveren forumlid
Berichten: 247
Lid geworden op: 11-06-2014 19:46

Bericht door schuurmans » 26-10-2014 12:58


sleutelaar
Moderator
Berichten: 251
Lid geworden op: 17-05-2014 10:17

Bericht door sleutelaar » 26-10-2014 13:40

:mrgreen:

Plaats reactie