De Nederlandse Spoorwegen (NS) trof in een trein een portemonnee aan met 16,25 euro en besloot de beurs zonder dat bedrag naar de eigenaar te sturen. Het klinkt niet helemaal in de haak. Dat geeft het vervoersbedrijf nu zelf ook toe en besluit na dit voorval het beleid aan te passen.
Een reiziger, de heer Van Velzen, verloor zijn portemonnee begin dit jaar. Tot zijn opluchting was zijn beurs bij het bureau voor gevonden voorwerpen van de NS opgedoken en die waren bereid hem terug te sturen. Ze brachten daarvoor 15 euro in rekening, dat ze voor het gemak meteen uit de portemonnee haalden. Het minieme overbleven bedrag, 1,25 euro, zag de jongen echter ook niet terug. ,, Het restbedrag is dusdanig klein of gelijk aan de kosten, dat er geen verdere verrekening zal plaatsvinden", zo kreeg de jongen te horen.
lees verder op http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... loon.dhtml
NS past beleid aan na omstreden 'vindersloon'
-
- Zilveren forumlid
- Berichten: 91
- Lid geworden op: 14-09-2014 18:42
-
- Diamanten forumlid
- Berichten: 1150
- Lid geworden op: 08-07-2014 11:48
En dat noemen we dus, "De klant staat nummer 1,2 en 3".
Kennelijk dus niet als er geld te krijgen valt.
Als je een beetje servicegericht bent stuur je ook het bedrag mee en reken je geen kosten. Een klant die meer voor je produkt kiest levert meer op dan een klant die je voor de kop stoot en wegloopt.
Flip
Kennelijk dus niet als er geld te krijgen valt.
Als je een beetje servicegericht bent stuur je ook het bedrag mee en reken je geen kosten. Een klant die meer voor je produkt kiest levert meer op dan een klant die je voor de kop stoot en wegloopt.
Flip
Stoomloc's zijn vervuilende beauty"s