U pist over de stoelen van de trein. Mag dat?

Berichten uit de media
Plaats reactie
Twente
Zilveren forumlid
Zilveren forumlid
Berichten: 174
Lid geworden op: 02-08-2014 09:42

U pist over de stoelen van de trein. Mag dat?

Bericht door Twente » 09-05-2015 18:13

Afbeelding

A. Ja, zolang je maar netjes het toilet gebr... Oh. Wacht.
B. Dit mag alleen in de Sprinter, want die hebben geen WC's. Dit is geen Sprinter, dus hier mag het niet.
C. Nee. Dit is een stiltecoupé. Daar mag je anderen niet lastig vallen met je gezeik.
D. Ja, maar alleen in de prullenbak. Niet over de stoelen.
E. Altijd nog minder erg dan een conducteur op z'n bek slaan.
F. Haha, altijd een leuk geintje, met zo'n waterfles. Maak je het wel weer zelf schoon?
G. Nee. Mag niet. De straf hiervoor is OV Chipkaart laten opwaarderen met het bedrag van de schoonmaakkosten + forse boete, en dan de OV Chipkaart zelf op laten eten tijdens het luisteren naar een twaalf uur durende cursus Geaccepteerd Gedrag in de Openbare Ruimte: Hoe Niet Je Moeder Te Schande Te Maken Met Je Puberale Geldingsdrang En Je Kleine Pikkie.

geenstijl.nl

Bianca
Volwaardig forumlid
Volwaardig forumlid
Berichten: 24
Lid geworden op: 08-09-2014 15:52

Bericht door Bianca » 09-05-2015 19:08

wat een goor mannetje zeg :twisted:
groetjes Bianca

Flip fluitketel
Diamanten forumlid
Diamanten forumlid
Berichten: 1150
Lid geworden op: 08-07-2014 11:48

Bericht door Flip fluitketel » 09-05-2015 23:43

Voor zulke goorlingen wens ik alleen uiterst gore kussen.
Verplicht uivoeren voor de duur van tenminste vijf jaar.
Wel eerst zijn eigen urine uit de bekleding opzuigen natuurlijk.
Dit is toch echt te gek voor woorden. Wat zijn dit voor randdebielen?
Waarschijnlijk ook een slok alcohol te veel op hebben natuurlijk.
Flip
Stoomloc's zijn vervuilende beauty"s

karel
Zilveren forumlid
Zilveren forumlid
Berichten: 71
Lid geworden op: 30-08-2014 12:27

Bericht door karel » 10-05-2015 07:05

flip,
gore kussen :shock:

Remkraan
Gouden forumlid
Gouden forumlid
Berichten: 416
Lid geworden op: 09-05-2014 22:50

Bericht door Remkraan » 10-05-2015 11:11

De NS doet aangifte tegen een man die over treinstoelen heeft geplast. „Het is schandalig. Dit kan gewoon echt niet”, laat de NS zondagochtend weten. De NS doet aangifte van vernieling en vandalisme.

Daarnaast zet NS alles op alles om hem voortaan uit alle treinen en stationste weren
Wie schrijft, die blijft

Flip fluitketel
Diamanten forumlid
Diamanten forumlid
Berichten: 1150
Lid geworden op: 08-07-2014 11:48

Bericht door Flip fluitketel » 10-05-2015 11:20

karel schreef:flip,
gore kussen :shock:
Hahaha! Scherp opgemerkt. Zo zie je dat het typduiveltje een heel andere wending kan geven dan het geschrevene bedoelt is.
Waarvoor dank.
Flip
Stoomloc's zijn vervuilende beauty"s

edje
Volwaardig forumlid
Volwaardig forumlid
Berichten: 17
Lid geworden op: 11-05-2014 20:55

Bericht door edje » 11-05-2015 10:22

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... vast.dhtml

De NS doet maandag aangifte tegen de 'treinplasser' ondanks het verhaal dat de man niet zou hebben geplast maar een flesje water zou hebben gebruikt. ,,Het is verder aan de politie om dat uit te zoeken'', reageerde een woordvoerster van het spoorbedrijf maandag.
Het beeld van de balorige man die al dan niet in beschonken staat met een grijns over een treinbank urineert leidde dit weekend op sociale media tot een golf van verontwaardiging. De foto werd meer dan 20.000 keer gedeeld. Ook de NS is woest. ,,Dit is absoluut onbehoorlijk,'' zegt woordvoerder Ingeborg de Boer. Het vervoersbedrijf doet aangifte van vernieling en vandalisme.

Tuitje
De 18-jarige J. zegt dat het een uit de hand gelopen grap was. ,,We kwamen terug van Koningsdag in Arnhem. Ik had natuurlijk wel een biertje gedronken. We wilden een grap uithalen. Ik had een flesje Extran met zo'n tuitje gevuld met water en dat kneep ik leeg alsof ik stond te plassen. Hartstikke stom van me en dat had ik nooit mogen doen, want er moeten natuurlijk mensen kunnen zitten.''

Zijn naam circuleert op internet en het regent verwensingen. De sociale media fungeren als moderne schandpaal. J. heeft, geschrokken van alle commotie, zijn accounts op Facebook en Twitter gewist. De reacties zijn zó heftig dat hij alleen met initialen in de krant wil. ,,Ik weet niet hoe het verder moet,'' aldus de aangeslagen jongen. ,,Ik heb de politie al gebeld, maar er was nog geen aangifte.''

De NS had overigens geen melding van de schoonmaakploeg gekregen over een ondergepiste bank. De Boer: ,,We weten dat het in een dubbeldekker intercity was. Meer niet. We hebben de foto en doen daarmee aangifte. Vervolgens is het aan de rechter.''

Remkraan
Gouden forumlid
Gouden forumlid
Berichten: 416
Lid geworden op: 09-05-2014 22:50

Bericht door Remkraan » 11-05-2015 12:22

Het blijft natuurlijk een idiote daad, maar met een beetje fantasie kan je het flesje zien in de spiegeling van de ruit..........
Wie schrijft, die blijft

phanter
Zilveren forumlid
Zilveren forumlid
Berichten: 176
Lid geworden op: 23-08-2014 17:47

Bericht door phanter » 11-05-2015 19:27

Dit brengt genoeg idioten op een idee,alleen daarom is het al niet erg slim om dit op het net te zetten.
En dan een bekende nederlander die zo reageert :roll:
http://www.telegraaf.nl/prive/24028210/ ... ser__.html

Plaats reactie