De eerste bestelronde voor de nieuwe bedrijfskleding loopt van maandag 3 november tot en met vrijdag 9 januari 2015. Volgende week ontvang je een brief op je huisadres met de inlogcode voor de nieuwe webshop van de kledingleverancier.
Hoe werkt het met bestelrondes?
We gaan minder artikelen op voorraad houden om kosten te besparen. Hier staat echter wel een langere levertijd tegenover. Bestellingen vinden 2 keer per jaar plaats met een vaste bestelperiode van 10 weken. De eerste bestelronde start in week 45 (maandag 3 november 2014) en sluit in week 2 (vrijdag 9 januari 2015). In week 16 ontvang je je bestelling. De tweede bestelperiode start in week 16 en loopt tot week 25. In week 41 wordt de kleding dan geleverd. Dit is naast een kostenbeperkende maatregel ook een voorspelbare en duurzame oplossing.
Wat is mijn puntenbudget?
Het puntenbudget is voor 2015 vastgesteld op 454 punten (voor deeltijders wordt het puntenaantal naar rato berekend). Tijdens de bestelperiode mogen alle budgetpunten van 2015 worden ingezet, maar het is ook mogelijk om ze te bewaren tot de tweede bestelronde. Daarnaast kun je vanaf 1 januari 2015 100 punten per kalenderjaar meenemen naar het nieuwe kalenderjaar. Voor startpakketten en calamiteiten geldt géén vaste bestelperiode.
Bron: Bedrijfskleding, 28 oktober 2014
bedrijfskleding: de eerste bestelronde start maandag 3-11
-
- Zilveren forumlid
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 25-06-2014 11:25